donderdag 24 oktober 2013

No time to relax.

Heya! Het einde van de week nadert en daar ben ik toch wel zeer blij om. Jammer genoeg is er geen tijd om uit te rusten. Zaterdag ochtend moet ik om kwart voor 8 uit mijn bed voor de muziekles, en die avond zal dan ook een lange avond worden aangezien er een schoolfuif is. Dan, de zondag weer vroeg op om te vertrekken richting Rotterdam met mijn best friendo, Axelle. Can't wait! 

'k Zal daar hopelijk kunnen relaxen en genieten van mijn vakantie, want nadat we terugkeren (dinsdag) moet ik verder een druk bezet tienerleven leiden. Allezja.. 'drukbezet'. Het zijn natuurlijk wel dingen die ik graag (en toch wel vrijwillig) doe. Zoals: mijn ma helpen met geld uitgeven in Antwerpen, Halloweentochten meewandelen, filmen voor school, optreden(tjes) bijwonen en last but not least: bloggen.

Zoals ik net vermeld heb ''moet'' ik dus naar Antwerpen gaan shoppen avec ma mère. Ondertussen kijk ik es goed rond naar wat mensen tegenwoordig dragen in de Belgische modestad. Als ik guts genoeg heb vraag ik excentrieke, maar toch goed geklede mensen voor een foto.

Oh well, ik kijk uit naar mijn vakantie, die volgens eigen mening erg verdiend is.
Een interessanter, meer gedetailleerde review over mijn verlof volgt later!

Dada,
♥ Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen