woensdag 23 oktober 2013

Eventjes vertellen...

Alweer een goedenavond! Wat een drukke dag.. echt. Naar school gaan tot 4 uur, zelfs op een woensdag, is echt een marteling. Je vrienden, die in een andere school zitten, vragen dan de hele tijd of je niet wil gaan shoppen of meewil naar de cinema om tekenfilms te kijken. Ik bedoel.. Tekenfilms? Soms denk ik echt dat ze mij willen pesten, want ik ben fan van tekenfilms. Liefst Disney.

Dat is dan nog niet alles, om 8 uur 's avonds moet ik dan ook nog in de saxofoon les zijn tot kwart voor negen. Ja, ik speel saxofoon (en cello). Niet dat de sax-les zo erg is, maar toch vermoeiend. Daardoor wordt het nog 10 keer moeilijker om mooie klanken eruit te krijgen (niet dat als ik klaarwakker ben er wel iets deftig uitkomt). Ik zou toch liever na zo'n dag in mijn gezellige zetel zitten met warme chocomelk met marshmallows... en Cars of Disney Prinsesses kijken. 

Doet er niet toe denk ik. Momenteel kan ik niet echt super geconcentreerd schrijven, jammer, maar al die pratende mensen om mij heen.. zeer afleidend. 

Tot morgen!
♥ Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen