woensdag 10 april 2013

Marc Jacobs Daisy Sunshine.

De zomer is zo te zien nog lang niet gearriveerd, maar dat houdt er mij niet van om fruitige zomer-geurtjes te kopen. Deze keer, Daisy by Marc Jacobs. Niet de klassieke versie, wel de limited edition ervan: Sunshine. Van het flesje moet je gewoon houden! Lekker kleurrijk en jong. 


Ik gebruikte eerder het woordje 'fruitig' al en dat is deze parfum volledig waard. Als ik even doorneem wat er allemaal in de geur gedraaid is.. Amai. Een hele fruitwinkel waarschijnlijk. Guave, mandarijn, rode bes, lychee, abrikozenschil, muskus en nog een hele hoop meer! Hmmm.

Voor een zomer-geur verwacht je waarschijnlijk iets fris, wel euuh... Daisy Sunshine is eerder warm. Persoonlijk hou ik daar meer van. Al die frisse geuren doen zeer aan mijn neus, bah! Maar ja, ieder z'n likes and dislikes. 
Uit een onderzoekje, waar ik me een tijdje geleden mee bezig hield, blijkt dat de duur van de geur op je huid verschilt van persoon tot persoon. Dus.. Let's try it yourself! 



♥Sarah Delwyn De Zutter

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen