maandag 18 maart 2013

Sneeuw, smelt gewoon. Danku!

Dit typisch, verschrikkelijk Belgisch weer begint nu toch mijn oren uit te hangen. Hoe kan het in het midden van maart nu nog sneeuwen, na 3 drie zonnige dagen? Tjah.. Daar zullen we waarschijnlijk niet snel een antwoord op krijgen, dus ik houd het op: Dit is Belgiƫ.

Witte JBC mantel €120 
Donkerblauw kleedje €80
Punk-ish H&M broek /
Union Jack Dr. Martens laarzen €134
Damier Ebene Louis Vuitton handtas /
Zwarte Ray-Ban zonnebril €150

Het enige positieve kantje aan sneeuw is dat je prachtige, of toch mooiere foto's kan nemen dan anders -en dat ik niet naar school moet. Eens geen spuug-groen decor, maar een ondergesneeuwd deel van 'mijn' tuintje. Oh, ik heb niks tegen het mooi groene, maar geef toe, 't kan tegensteken. 


♥Sarah Delwyn De Zutter

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen