zaterdag 23 maart 2013

Music please!

Oh yes! De helft van de examen-periode is gepasseerd. Nu nog efkes doorbijten tot woensdag et voila: Vacation! Eigenlijk ben ik best blij met de examens. Een hele week lang mogen alle leerlingen in de middag naar huis. Gewoon da max toch? Want geef toe, we leren geen ganse namiddag. We eten op ons gemakje, we zetten de muziek vollenbak, we dansen erop los & much more. Dan in de avond, kunnen we misschien eens beginnen denken aan studeren. 
Eigenlijk vind ik de busrit naar huis het tofste van al. Ik en een paar vriendinnen -oh ja, die heb ik- placeren ons dan vanachter, bovenop de stoeltjes. We zetten de muziek aan en los gaan! .. Ok, heel eerlijk? Ik ben de enige die zit te headbangen. 

Na dit gezellig onderonsje, hier is de muziek waarmee ik 'studeer'. Enjoy! 




♥ Sarah Delwyn De Zutter


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen