dinsdag 19 februari 2013

Wat ik ♥'ed in januari.

Goh, mijn derde post en al te laat...begint goed, niet? Zal waarschijnlijk nog gebeuren, want that's just the way I am. Vergeetachtig. Anyways, hopelijk hebben jullie toch nog interesse in wat ik ♥'ed in januari...




My absolute fave, een arend als ketting vol glitz & glam. Jups, soms word ik ook wel ekster genoemd. Alles dat glimt heeft m'n volle aandacht. De ketting op zich mag er dan wel too much uit zien, het is gewoon dé perfecte finishing touch. En ja voor echt elke outfit. Van zeer zondags en simpel tot ultra-druk met wel tien verschillende prints.

Following, is er een liquid eyeliner die al jaren in m'n kast ligt -hmm, misschien geen jaren. Elke keer wanneer ik alle moed had verzameld om toch nog eens een winged-eye te proberen, lijk ik na 5 minuten op een dalmatiër -know what I'm tryin' to say?
Nu is het finally gelukt om die cat-eyeliner erop de zetten. Couldn't be happier!

Ook op de foto valt er een eyepencil te zien in het kleur 'Glam' (aka zilver) van Teeez. Veel heb'k er niet echt over te vertellen, maar het zilver heeft een vrib fris-uitziende look. Great tip, als je uzelf als een zombie voelt.

Lastly, coconut scrub van The Body Shop. Ik + dat= big love ♥! Ik ben heel eerlijk als ik mijn handen kussentjes noem, zo zacht zijn ze. The Body shop is een duurder merk -zonder twijfel, maar je mag van me aannemen dat het elke cent waard is.

Bon. Dat was het dan, I guess? Volgende keer doe ik er alles aan om op tijd de maandelijkse favo's online te zetten, promise!

♥ Sarah Delwyn De Zutter.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen