zaterdag 16 februari 2013

Persoonlijk: Hoe ik mijn vrijdagavond doorbreng.

Ah, hoe cool is dit? Een eerste persoonlijke post om mij volledig in uit te leven. Of nee, misschien niet echt volledig, als we het deftig willen houden. Ik dacht dat het wel eens interessant kon zijn om met de wereld te delen waar ik, Sarah De Zutter, mij mee bezig houd in vrije tijd. Meanwhile, kunnen jullie, nog onbekende lezers, mij beetje bij beetje leren kennen.

Hét beste moment van de week, vrijdagavond. Niks om me zorgen over te maken, een relaxed weekend in zicht en.. Being home alone. Het genot van mijn muziek zo luid als mogelijk te mogen zetten, terwijl ik rond dans als een kip zonder kop, kan echt soms zooo groot zijn. Want ja, hoe kan dat anders? Geen gezaag van ouderen die geconcentreerd naar het nieuws op VTM willen kijken...


"What the fudge is this?", hoor ik door jullie gedachten echoën. Laat mij jullie geruststellen als ik zeg dat de Aarde aliën-vrij is en dit geen UFO is. Wat het dan wel is: Een simpel project voor architecturale vorming, dat uiteindelijk niet zo simpel lijkt te zijn. -Ja, ik doe kunstopleiding.


Ik + lezen = grootste mismatch ooit. En als ik perse een boek moet aanraken, ga ik voor 'Wreck this journal', 'This is not a book' of Vogue.. Of course! 't Is gewoon de max dat je eindelijk eens verplicht wordt om een voorwerp de verwoesten - Kleuter in mij.. Waking up!


Zoals gezegd in het begin, profiteer ik van het alleen zijn en staat mijn muziek op maximum volume -Kans op doof worden is er dus. Zelfs als de draaiknop van de muziekinstallatie op het eerste streepje staat klinkt Marilyn Manson al als een ontploffing.. Me like ♥. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen