zaterdag 16 februari 2013

Korte intro.

Et voilà! De Nederlandse versie van my own place on here, 'It is a Sarah story'.  Hiermee wil ik niet laten blijken dat mijn main blog zo populair is, ik doe het voor vrienden én ook een beetje voor mijzelf. Waarom nu in godsnaam voor vrienden? Ja ja, ik ben één van de weinige uit de hele vriendengroep die toch al behoorlijk Engels kan. Nu was het mij zo verveeld om elke keer opnieuw een post te vertalen en uit te leggen. Ook heb ik het gevoel dat wanneer ik in eigen taal schrijf, ik posts kan schrijven die hele stukken langer zijn. Vrij logisch toch?

Waarschijnlijk zal er over ongeveer dezelfde onderwerpen verteld worden als op de kleine Engelse vriend van 'Sarah De Zutter'. Behalve heb ik hier het voordeel dat ik eindelijk over producten kan discussiëren die enkel te koop staan in België en Nederland.

Bon. Hopelijk een niet te saaie intro, die toch jullie aandacht heeft getrokken en en dit blijft doen. Bij deze is dit ook een herinnering voor mezelf wanneer deze blog ontstaan is -Kan handig zijn bij het houden van een giveaway. 

♥Sarah Delwyn de Zutter

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen