donderdag 21 februari 2013

Dagje Gent.

Bijna doodgevroren, zal ik toch nog een effort doen om mijn vingers op gang te krijgen. Misschien is bloggen zelfs een oplossing om ze alle 10 verwarmd te krijgen. Nevermind mijn gezaag, let's go on...

Vandaag was er eindelijk de uitstap met ons klasje, 3KBAV -Beeldende en architecturale vorming- naar Gent. Persoonlijk vond ik het simpelweg de max, wel koud, maar de max. Eigenlijk kan ik gewoon niet wachten om de foto's te delen met jullie, toch een korte uitleg over wat we daar precies hebben uitgestoken.

In de ochtend een rondleiding in de opera van Gent. Voldeed volledig aan mijn verwachtingen, alleen de VIP-lounge was best wel teleurstellend. In plaats van een mooi gedecoreerde kamer, met comfortabele & zachte stoelen, kon je het beter een berghok -die dringend aan verluchting toe is- noemen. 

En dan eindelijk... vrije tijd! Snel snel naar de Starbucks  -this girl needs Frappuccino, eten zoeken voor Lisa (beste vriendin) en winkeltjes 'bestuderen'. Achter dat al deze levensnoodzakelijke dingen achter de rug waren, op naar het Graffitistraatje. De dees hier kon het niet laten om met m'n net-nieuwe graffiti-marker een spoor achter te laten op de muren. No worries, niet illegaal!

Afternoon: Plannen gewijzigd. Door één of andere staking van de treinen en de bussen, vonden de musea het nodig om ook de boel te sluiten. Door die -naar eigen mening dwaze- reden, zat er volgens leerkrachten niks anders op dan een stadswandeling... In de kou en sneeuw. VER-SCHRIKKELIJK.


Meet my friends! Meest rechtse = ik.


Een man om voor te vechten, niet? 


Eventjes laten weten dat we hier gepasseerd zijn.


Amai. Wat een mooie lach hebben we daar.


Just keep on walkin'.


En dan vind je deze roze beauty op 3 meter boven u hoofd.

♥Sarah Delwyn De Zutter

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen